Да напишем игра за iPhone – идеята

Споделих ентусиазма си с брат си и от дума на дума стигнахме до идеята да базираме играта на една стара игра с 2 замъка и карти, на която галено викахме „мравките“. А й викахме така, защото така се казваше файла, с който се пускаше играта. „Мравките“ беше за двамата играчи, като всеки има по един замък с живот 100 и ограда с живот 20 (доколкото си спомням) и всеки от двамата имаше няколко карти, които имаха специално действие (примерно да намалят с 10 живота на замъка). Всяка карта имаше някаква цена, която трябваше да се заплати, за да се ползва и след употреба играчът получаваше произволна нова карта. Играта беше на ходове и свършваше когато единият от двата замъка останеше с 0 живот. Някои я сравняваха с Magic The Gathering, но аз не съм я играл и не мога да кажа дали и колко общи черти има.

След известно обмисляне, брат ми излезе с доста по-завършена идея, която само бегло напомняше на гореспоменатата игра. Беше се захванал сериозно да работи по всички аспекти на геймплея – от ресурсите, през битките, та чак до изкуствения интелект. А аз стоях, чаках и коментирах отстрани :) Ето една от първите скици, на която се вижда основната идея: